Påskaftonens planer

Snart ska jag och familjen fixa iordning vår påskkorg, som vi sedan åker till Johannes kyrka med för att få äggen välsignade av prästen. En polsk-katolsk tradition om ni undrar. Ska bli trevligt. På kvällen blir det påskmiddag med familjen hos några vänner. Igår tittade jag för övrigt igenom lite info om den utbildning som jag vill gå på Chalmers. Jag som trodde att de krävde arkitektprovet, men nej, de vill att man gör ett matematik-fysik prov. Och bäst är nog att göra provet också, då en tredjedel av de 30 platserna som finns tillsätts genom provet. Därför antar jag att det blir mycket matte och fysik-plugg nu på lovet. Men vill man lyckas får man väl offra en slant.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, ja, det är alltid kul att kolla på NaP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback