Nada på stan

Hittade ingenting i stan idag. Fast på H&MDrottninggatan hade de den orangea söta vårkappan för ynka 249 kr (ord. pris 798 kr)! Synd bara att det inte var den svarta, då skulle jag nog slagit till. Annars förstår jag inte vad som har hänt med klädutbudet i Stockholms butiker för tillfället. Så mycket kläder och det mesta är bara skit. Så trist. Höstkollektionerna var ju toppen. Vad är det som har hänt?! På Åhléns hittade jag iallafall min nya besatthet, som mamma tipsade mig om redan för en veckan sedan. Parfymen Insolence från Guerlain. Hur underbar som helst! Sprayade en provsticka och stoppade den i min kappficka. Gissa om det luktade överallt där jag gick? Så otroligt fin och söt. Som en liten karamell. Den måste jag ha så fort som möjligt, annars kommer jag antagligen sniffa slut på alla flaskor som finns på Åhléns.

Nu ska jag och Anna handla, och sedan ska jag och några kompisar till Hanna och grilla. Efter det blir det antagligen någon brasa som man kan värma sig vid. Mysigt! 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Önskar dig en fin dag!

Postat av: miliz

ha en trevlig kväll!

2007-05-01 @ 15:12:27
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Nina

Hejsan =)
Kul att du tittade förbi. Ja, han e för söt den lille. Igår berättade han att han sparat daggmaskar i sin byxficka!!!! *hmm...söt....euh*
Så du håller på att sy en balklänning? Duktigt, det är inte bara det inte!!

Ha det gott! //Nina

2007-05-01 @ 20:09:38
URL: http://elentari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback