Mycket på en dag

Igår skrev jag högskoleprovet och jag vill aldrig skriva det igen. Mer tänker jag inte kommentera. Idag är det så fint väder och jag har faktiskt solat lite. Dock inte i bikini, kände att det skulle bli lite kallt för det. Jag och mamma gick en promenad till Statoil där jag köpte nya Elle för 10 kr. Nice. Sedan gick vi förbi en tygaffär för att kolla tyger till balklänningen och studentklänningen. Jag blev faktiskt lite osäker på ifall jag verkligen kommer att lyckas sy en fin klänning. Men vi har lite gult tyg hemma, eller ganska mycket faktiskt, som jag tänkte försöka sy en balklänning av. Tänk Anne Hathaway med sin ljusa hy iklädd sin gula klänning på någon gala förra året (kommer inte ihåg vilken), med mina underbara svarta 10 cm höga mockapumps och en svart kuvertväska. Så fint. På vägen hem stötte vi på min granne som skulle köra vårt studentflak. Tyvärr meddelade han att flaket inte blir av. Sorgligt men sant. Så nu börjar flakjakten igen. Nej, nu ska jag ta bort spindeln som hänger på datorskärmen. Sedan blir det ut i solen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh fin klänning! :)

Jaa jag vet, värsta billigt! Hihi.

Postat av: Estelle

10 kr inte illa, varför va det så billigt?

2007-04-01 @ 22:46:31
Postat av: Estelle

10 kr inte illa, varför va det så billigt?

2007-04-01 @ 22:47:49
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: Terese

Det låter som om du kommer ha en fin baloutfit :)

2007-04-02 @ 12:11:01
URL: http://teresestyle.blogg.se
Postat av: Samunia

Sanna: Visst är den!
Estelle: Mina familj är Guldkorts-medlemmar på Statoil, och denna månad fick vi erbjudandet att köpa en tidning för 10 kr. Inte dåligt va?=)
Terese: Ja, jag hoppas bara att klänningen blir bra=)

2007-04-02 @ 16:54:09
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback