"Har du muskler?"

Pjuh. Har knappt tid att andas på grund av alla skolarbeten och prov som tynger mig för tillfället. Igår var det tyskaredovisning av staden Münster, och imorn ska samhällsreflektionen om sociala frågor, samt projektet in. Nästa vecka på tisdag är det fysikprov och jag har väl sisådär en 70 tal kvar att räkna i boken. Nu förstår ni nog varför jag är stressad. Med det sagt måste jag återgå till att skriva samhället. Sedan blir det träning, ifall jag nu hinner gå på den (måste hinna!).  

Haha, tänkte bara säga en rolig sak som hände på bussen på väg till skolan idag. En stor dagisgrupp med säkert 20 barn gick på bussen, och bredvid mig satte sig en liten flicka. Hon vände sig upp till mig och frågade, mycket oblygt, ifall det gjorde något ifall det blev lite trångt, då även hennes kompis ville sitta på vår två-sitsiga rad. Jag svarade henne med att maka in mig lite mot fönstret och fortsatte läsa i min bok som låg öppen i mitt knä. Helt plötsligt fråga den lilla flickan mig: "Har du muskler?", och jag hör mig själv svara: "Ja det har vi alla". Hon berättar då att hon såg en kille som var jättesmal som gick runt så häääär, säger hon medan hon slappt slänger med överkroppen. Haha, snacka om samtalsämnen! Frågade vi också främlingar på bussen om såna saker när vi var små? Jag kommer faktiskt inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: Tesan

Hehe, ja det är väl dags ;)
Har köpt skor där innan men inte så ofta. Det är väl därför


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback