En trötthärlig måndag

Idag är jag trött och har ont i huvudet, men det var iallafall skitkul på skivan igår. Stället var inte mycket att hurra för, men Anna och jag hade kul. Det var mest datanördar där och det var så kul att se när de, iklädda sina kostymer, med stela gungande steg försökte dansa, haha. Nej, vad hemsk jag är. Träffade även på Teo från VRG Jarlaplan, som jag hade tyska med i ettan. Han ska nog minsann få en liten ond blick när jag ser honom nästa gång... Vadå hellre röka? 

Idag hade jag endast en lektion, svenska. Eller kan man kalla en oseriös, slapp, ej lärarledd arbetsintervju för lektion? Och Beatrice (Douglas som hade skrivit en jobbansökan där han var en kvinna) som bara satte sig ned alldeles tyst framför mig och Sebastian som skulle intervjua honom, och började skala och äta en banan! Haha, så kul!

Nu blir (så svårt att gissa) fysik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback