Dagen som komma skall

Ha! Igår fick jag äntligen lära mig Yakusuki kumite 3 på träningen! Och det bästa.... jag kommer ihåg (till skillnad från de två första)!! Ska försöka träna riktigt hårt nu så att jag i juni, den 9:e, dvs dagen efter min student och slutskiva, kan gradera mig! Synd bara att jag inte hinner ta svart innan jag förmodligen flyttar till staden där jag ska plugga, om jag nu inte blir kvar här i Stockholm. Men bara jag kommer ett steg närmare svart så är jag nöjd och glad.

Idag ska jag till skolan som vanligt. Anna och jag ska lämna in projektet klockan tolv, och därefter är det sångträning på vår mösspåtagningssång. Efter skolan ska jag kanske åka hem till Kristina och prova balklänning. Vi får se ifall den passar och ifall jag slipper sy en egen. Fast jag skulle gärna vilja sy min egna, men det kan jag ju ändå göra, även ifall jag nu bestämmer mig för att låna hennes.

Das ist ja alles! (Haha, jag är på tyskpratarhumör. Hela veckan har jag gått runt och snackat tyska med mig själv, haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback