Balklänning och Valborg

Ojojojo, så mycket jag har sytt nu i helgen. Det är förstås min gula balklänning som jag har försökt få ihop, men än är den inte helt klar. Jag ändrade modellen lite, så den ser inte riktigt ut som den jag ritade för några veckor sedan. Istället för att den är helt rak över bysten, fick den bli lätt omlott. Nu har jag endast det svåraste kvar på den, dvs att fixa överdelen så att den sitter snyggt över brösten, samt justera rätt längd på axelbanden. Fast det får nog vänta till imorgon. Idag hade jag tänkt ta en runda på stan och senare ikväll blir det kanske valborgsfirande med kompisarna på Djurgården. Det finns väl en brasa på Djurgården, eller?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad duktig du är som syr balklänningen själv. Skulle jag aldrig har lyckats med:)

Postat av: sofie

Va kul o kunna sy.. skulle också vilja kunna det :)
Får vi se en bild på klänningen sen kanske?

2007-05-01 @ 17:59:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback