23.45 klar med ansökan

Jag är så fruktansvärt dum i huvudet som inte förberedde mig inför ansökan till högskolan tidigare. Sedan halv elva nu ikväll har jag suttit och försökt klicka mig fram för att välja mina utbildningar. Och jag som inte ens kan orientera mig på studera.nu! När klockan väl var tjugo över elva, och jag hade fällt en och annan stresstår, kom Konrad hem och hjälpte mig. Tack gode Gud att jag har en sådan broder! Så nu har jag sökt mina utbildningar, och kan äntligen låta hjärnan vila. Hela dagen, och hela gårdagen för den delen, ägnade jag till att göra den idiotiska hemuppgiften till arkitektprovet. Vem kunde ana att det skulle ta så lång tid?! Imorgon ska uppgiften lämnas in. Har skrivit ut vägkarta och allt för att hitta, hihi. 

Nu ska jag sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback