16:e april?!

Sista ansökningsdagen till högskola och universitet är 16 april, alltså inte 15:e igår. Och jag som höll på att stressa ihjäl mig igår. Aja, jag har iallafall gjort det. Idag var det skitkul att komma tillbaka till skolan och se alla bekanta ansikten. På svenska pratade vi jobbansökningar och under de två kommande lektionerna ska vi söka jobb hos varandra och gå på samt hålla intervjuer. Snacka om kul! Jag ska söka ett mäklarjobb. Efter skolan sprang jag till Arkitektskolan och lämnade in min hemuppgift. Sedan var det raka vägen hem till mina höga läxhögar. Jag glömde poängtera vädret! Det är ju så varmt! Idag var den första dagen som jag åkte in till stan utan min kappa, hihi. Så härligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback