Lördag

Poets of the Fall i torsdags var grymma. Sångaren är så där underbart galen och skön vilket är så fruktansvärt kul att titta på. Plus att musiken var bra. Vi upptäckte även att uteserveringen på Debaser Slussen är hur mysig som helst! Jag vill provsitta en kokong! 

I plugget är produktionen och flitigheten uppskruvad till max. Alla sitter och stressar fram ritningar och modeller. Tur att deadlinen blev framflyttad en dag till onsdag. Vet inte hur jag skulle klara mig annars. Vet i och för sig inte ifall jag hinner nu heller, men ändå. Tänkte jobba i skolan hela dagen imorgon. 

Men idag är det lördag och vädret är helt underbart! Det som dagen bjuder på är:

1. Karnevalen
2. Ev picknik i Humlan
3. Grillning på Långholmen
4. Johnossi (!!!) på Debaser

Kunde inte planerat lördagen bättre! Ska bli helt underbart. Åhh, tänk vit klänning och sandaler. Och en massa fulla studenter som åker på sina fordon. Och en massa grillad mat. Och Sveriges bästa band. Årets bästa lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback