Napp x2

Gårdagen var nog en av de lugnaste jag haft under sommaren. Efter att ha skjutsat Mattias till Barkarby på cykel, som enligt mig gick mycket bra, var det planerat att endast göra ingenting. I mitt fall innebär det att laga god mat, titta på tv och i gårdagens fall att fiska! Så hela famlijen begav sig till Görväln och slängde i metspöna i vattnet. Det var ett ganska så dåligt fiskeställe, men ändå lyckades jag få två fina aborrar. Känner mig stolt. Dock hoppas jag att nästa fisketur resulterar i några fler firrar.

Senare på kvällen såg jag Transformers. Måste säga att jag inte brukar tycka om såna filmer, men den var ju faktiskt riktigt cool!

Och idag är jag sugen på att läsa. Har börjat lite på en bok som heter, och handlar om Alexander II av Edvard Radzinskij. Det är samma författare som skrev boken om Rasputin som jag läste för några år sedan. Mycket bra bok om, enligt mig, en av världens genom tiderna mest fascinerande person. Läs den!  

Kommentarer
Postat av: Erik

Visst är det skönt att kunna läsa helt plötsligt? Jag läser Tillsammans är man mindre ensam. Mycket bra. Måste vart levern du åt för mycket av i lördags;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback