Mitt är mitt

Är det bara jag som hatar när folk kladdar på mina saker?! Speciellt arkitekturritningar? I skolan har det flera gånger hänt att min lärare har tagit mina fina renritade ritningar och bara börjat kladda på de. Och jag som har svårt att säga ifrån har bara suttit där och känt ilskan växa inom mig. Jag menar, har man jobbat med en sak i flera timmar vill man ju inte precis att någon förstör de på en sekund. Här på jobbet har jag fått uppgiften att rita om en medarbetares villa som han vill bygga om. Jag har fått riktigt taskiga lågupplösta ritningar som jag först måste rita om för att ens börja med ombyggnationen. Så i fredags satt jag jättelänge om höll på med det där och precis nu kom han och började fylla i det som fattades. Jag försökte säga att jag inte var klar och att jag visste att det skulle sitta en dörr här och ett fönster där, men han bara fortsatte kladda. Är det jag som ska rita skiten eller vill du göra det själv kanske?!!!! Så fruktansvärt irriterande. Nu är jag arg. Man rör inte mina saker som jag jobbat på så länge bara sådär. Nästa gång ska jag säga till på skarpen. Mitt är mitt.  

Kommentarer
Postat av: Erik

Sandra. Jag vill inte låta negativ, men jag var tvungen att köra 19 kanske 100 gånger....Men igår eftermiddags klarade jag den:D aah det känns som en befrielse;)

Postat av: Jennie

Faaan va störande! Säg till nästa gång även om det är svårt

2008-09-05 @ 09:11:36
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback