Imorn: 080808

Hmm... konstigt nog blir datumet =(=(=( om man trycker ner shift... Bara en liten sak jag märkte nu. Men iallafall.

Tycker det är riktigt kul att Stockholm uppmärksammar det magiska datumet så mycket. Det ska bl a delas ut 08-kringlor på vissa tunnelbanestationer (dock inte i närheten av mig, buhu), Stureplan blir ett stort dansgolv och Johnossi spelar gratis på Medborgarplatsen! Är så lycklig att jag nästan dör!

Det tråkiga är att jag jobbar och missar Nord mot Syd - det stora vattenkriget i stan imorn. Hade varit riktigt kul att vara där. Kommer ni ihåg vattenkrigen man hade med kompisarna i området när man var liten? Tänkt er det, fast med främlingar (mycket roligare då man kanske vågar ta i lite mer) och tusen gånger roligare! Vad tror ni chefen skulle säga om man tog ledigt på grund av att man ska på ett vattenkrig? Skulle man få behålla jobbet? Bäst att kanske inte chansa. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback